Bilakudahbosan: 35% Lelaki di Brazil Lakukan Seks Dengan Haiwan

Saturday 10 March 2012

35% Lelaki di Brazil Lakukan Seks Dengan Haiwan

Sebuah kajian baru menemukan kira-kira 35% lelaki dari pedesaan Brazil pernah melakukan hubungan seks dengan binatang termasuk kuda, lembu, babi dan ayam. Dan kajian ini juga menemukan bahawa lelaki yang berhubungan seks dengan haiwan dua kali lebih berisiko terkena kanser penis.



"Senyuman saya menggoda kan?"



Dari sebanyak 492 orang mengambil bahagian dalam kajian mulai usia 18-80 tahun. Dan pasukan ahli eurologi dari Brazil yang terlibat dalam projek penelitian, melihat adanya faktor risiko untuk kanser penis pada lelaki. Dan lelaki yang berhubungan seks dengan binatang selama hidup mereka dua kali atau lebih mungkin terkena kanser penis. Selain itu indikator tinggi terkena penyakit kelamin yang menular akibat kebiasaan menjijikan ini.

Dari 492 lelaki yang mengambil bahagian dalam kajian ini, 118 adalah pesakit kanser penis. Sebanyak 45 peratus dari mereka yang menderita kanser menceritakan bagaimana mereka telah berhubungan seks dengan binatang. Cuba bandingkan dari kajian pada 32 peratus dari lelaki sihat. Sebanyak 59 peratus lelaki yang berhubungan seks dengan binatang melakukannya selama satu sampai lima tahun, sementara 21 peratus melanjutkan perilaku, juga dikenal sebagai zoophilia, selama lebih dari lima tahun.

Subjek melaporkan frekuensi untuk tindakan seks mereka, mulai dari bulanan hingga harian.
Seorang ahli bernama Stjnio de Cassio Zequi, seorang eurologi di Sao Paulo, mengatakan pada kajiannya adalah yang pertama untuk menghubungkan perilaku zoophilia untuk kanser kelamin laki-laki.

Dia mengatakan bahawa jika seorang lelaki memiliki hubungan seks dengan haiwan itu boleh menghasilkan trauma pada jaringan penis manusia. “Selaput lendir kelamin haiwan dapat memiliki karakteristik yang berbeza dari alat kelamin manusia, dan sekresi haiwan berbeza dari cairan manusia. Mungkin jaringan haiwan kurang lembut dari kita, sekresi haiwan ini akan menjadi racun bagi kita.”


**DakwatHitam : Bweeeeeeeeeekkkkkkkkkkkkk!!!

1 comment:

My Blog List